torsdag 5 april 2012

Nu har jag fixat till det riktigt bra! :)

Jag har ordnat så att jag har fått massor av små presenter ... lagom till påsk och allt! Jojo ... en lång, lång rad av små spännande askar med finurliga, fina, tänkvärda och fyndigt roliga budskap i innehåll, det har jag ställt upp på köksbänken här hemma (fast här ligger de huller om buller).
Nähä ... var de inte till mig? ... nej, jag vet, men jooo ...

När man har funderat och funderat, och så tillslut kommit fram till hur man skall utforma uppgifter som man tänker ska vara både roliga, lärorika och som skall leda eleverna till att nå de nationella målen, då känner man sig rätt nöjd. När sedan eleverna nappar på de uppgifter man funderat ut och de arbetar målmedvetet och helhjärtat, då får man lön för mödan och man är inte bara nöjd längre.
Då tycker jag att det känns som att få en fin present! TACK! ... vill jag ropa.

I dag känner jag mig tacksam för den helspäckade och roliga arbetsveckan som ligger bakom ... tillsammans med så fina människor.

"The big project" är i hamn och vi seglade in med flaggan i topp! ;) Jag hoppas att jag ska få lite tid i morgon, till att berätta om detta, veckas verkligt stora projekt ... nu säger jag tack och godnatt ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar