måndag 15 oktober 2012

Broderi, eftermiddagssol och sandstrand!

Nu var det glest med uppdateringar här, tycker jag. Jag bara broderar och broderar ... nej det gör jag ju inte alls. Det är vad jag borde göra för att hinna med min kurs men det är inte så lätt att få sitta ifred och fixa på med sådant. Man får försöka ta till alla knep man kommer på för att få sig en liten stunds "frihet" ;).

Jag provade ... "ska vi gå ner till sjön och leka i sanden!?"

Och titta! Vilken supermysig idé! Soligt, varmt och lugnt. Ja, det blir ju varmt när man tar på sig vinteroverall en varm oktoberdag ... jag tänkte att inget skulle få hindra mig! Och, ehh jo jag hann faktiskt med att ta några stygn, innan någon behövde hjälp med blöta vantar och någon måste gungas på och kissas och hjälpa till med att vända sandkakor måste man ju göra och så gräva och så lasta ... och sand och broderigarn och snuts och ylletyger och ... jo, som sagt, jag hann faktiskt med att ta några stygn innan det var dags att gå hem igen.


Men ÅÅÅÅÅ vilken mysig stund vi hade! Det här ska vi göra om så ofta vi kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar