måndag 1 oktober 2012

Grattis Flatebo ...

Foto


... till alla era snygga och gott-samvetes-producerade grejer (både vad gäller arbetskraft och miljö), grattis till de fantastiska budskapet ni har äran att bära fram ... och till era SJU år!!!
Och grattis till dej som beställer NU eftersom du får gratis frakt!

Av princip gör jag aldrig reklam i min blogg, förutom när det gäller speciellt utvalda produkter och producenter, som t ex. Josephine och hennes Flatebo.se.

Grattis till mig också som är med och tävlar just nu. Det kan du också göra!

2 kommentarer:

  1. Åh, Anna, du är välan för go! Thanks, love!

    Nästa år (eller vecka, eller månad?) skriver vi något snajdigt om att NU är ANNAS fina produkter HÄR! Eller hur? ;)

    SvaraRadera
  2. <3
    Ja, det vore ju trevligt! ... jag ska ta och skärpa till mig ;)

    SvaraRadera