måndag 26 november 2012

Titta, nu har du snart några julklappar färdiga!

Äntligen, är de här!
Mina skärbrädor ... som fungerar precis lika bra som karottunderlägg eller varför inte som en liten bricka för mackan och tekoppen. När du har använt den färdigt sätter du upp den på fyllan eller hänger den på en spik på väggen. Då har du en lite tavla i köket. Vilken multipryl det blev! ;)

De kommer, bland annat, att finns till försäljning på Rummet i Sundsvall, Ångermanlands hemslöjd i Härnösand, Svensk hemslöjd i Stockholm och Lockeby gårdsbutik, från v.50.

Du kommer också att kunna köpa dem direkt ifrån mig, här på nätet. De levereras då strax efter Lucia och du har dem i god tid innan jul. Jag återkommer med mer info angående min webbutik.


Brädorna är illustreade av mig och tillverkade hos Åry Trays, svenskt hantverk. Dessa är hovleverantörar och även tillverkare av brickor och skärbrädor till bland andra Svenskt Tenn och Bengt & Lotta. Med det vill jag säga att det är en välbeprövad och god kvallitet.

Tips! Är man extra rädd om sin skärbräda kan man skära på baksidan och sedan vända den rätt när man sätter den på hyllan.

OJ, vad spännande! Och jag hoppas såklart på ert intresse!!! :)

16 kommentarer:

  1. Det är bara så bra och helt rätt!
    Längtar efter dig!!!!!
    Kram AnnaPanna

    SvaraRadera
  2. Vad snygga de är!!! Du är så duktig Anna!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag åker ner till
      Rummet direkt och köper om de har kommit dit!Supersnygga!Duktiga du!

      Radera
  3. Underbara! Du är så duktig! Hur och vart köper man en och vad säljer du dom för? =)

    /ester

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ester!
      Det är meningen att jag snart skall ha en webbutik i ordning. Den ska fungera innan jul, nästa vecka mao.
      Annars finns de på Rummet i Sundsvall till veckan (Eva får gå ett ärende;)) och på hemslöjden i Stockholm (dock bara gummorna där). Visst bor ni i Stockholm?
      Kram!

      Radera
    2. Vi bor i Uppsala, så nära iaf! =)
      Ser fram emot din webbutik, ska hålla ögonen öppna. Såg dessutom dina fina tavlor nu som du postat. Man blir ju sjuk.. Så fina!

      All lycka med shoppen!! Kram!

      Radera
  4. Åh så fint!! De ska jag absolut köpa så fort de kommer ut! :D Låter himla spännande med webbutik, de ser jag verkligen fram emot!

    SvaraRadera
  5. Ojoj vad kul! Nu har du hjälpt till med fina julklappar också. Lycka till, Ulla

    SvaraRadera
  6. Åh, vad jag längtar till din webbutik, hoppas den dyker upp snart!

    SvaraRadera
  7. Måste få tipsa om en underbar blogg! jag hittade den nyligen och det är som en dröm, tänkte att du kanske också skulle gilla den :)

    http://lundagard.blogspot.se/

    SvaraRadera