söndag 7 april 2013

Här bor mössen.

Adress:
Den gamla blå skänken
Starreds Tingsgård
Härnösand

Jag hade ju tänkt att de skulle få flytta till ett lite mer modernt ställe. Men nu känner jag mig osäker. Dom säger att de trivs så bra och att de inte behöver större. Jag kanske får försöka ragga andra hyresgäster till det nya huset som jag håller på att bygga.

Anna-Klara tycker att ett par kaniner borde flytta in. Nisse tyckte först fåglar men insåg sedan att det nog skulle bli lite mycket bajs här då, så han ångrade sig.

Vet ni några kaniner som behöver bostad så hojta gärna till eller tipsa om oss.

Alltså kaniner i tyg kanske borde tilläggas ... ;-)

9 kommentarer:

  1. Svar
    1. Vi har 35 cm i takhöjd och det vore ju bra om de kan gå upprätt :-)
      Har du någon idé? Spännande!

      Radera
  2. Men vilka underbart gulliga möbler i blåa skåpet!! Är det dina gamla eller var har du hittat dem?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är mina gamla vissa av dem, bordet och stolarna kommer från krabat, men det är säkert fem sex år sedan jag köpte dem. Krabat har ju lagt ner i Sundsvall, men de kanske finns på nätet. Dom har ju så väldigt mycket fint!!

      Radera
    2. En sådan liten kakelugn har väl du också tycker jag mig ha sett ...?

      Radera
    3. Just det ja, vi har en värmeljus-kakelugn! Om du tänkte på den. Synd med Krabat! Måste googla... :)

      Radera
  3. ... jag igen...
    Hade tänkt maila dig men hittade inte din email. Här är bloggen jag pratade om:

    http://www.norrfrid.blogspot.se/

    Där till höger kan du klicka på webshopen också och se lite mer.
    Dit borde vi åka i sommar på besök!!
    Kram och god natt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättemysigt Sofia!
      Måste vi vänta ända till sommaren??? Jag är sugen NU!

      Radera
    2. Jamen det har du förstås rätt i!! Vi kan väl fara typ när som helst? Det gör vi!!

      Radera