måndag 15 april 2013

Nu ska jag berätta något ROLIGT!!!

... tycker åtminstone jag ...
Mina nya skärbrädor kommer i veckan, Jippiiii!!!
Jag borde nog hålla mig ifrån att berätta innan jag sett resultatet själv, men jag kan inte hålla mig. Bilderna sparar jag dock på tills det är dax. :-)

Men bara för att jag har bestämt mig för vilka motiv jag ska välja, jag har gjort färdigt och skickat iväg för produktion så slutar inte idéerna komma ... jag vill bara göra mer och mer och mer ...

Just nu känner jag mig helt inslingrad i grönsaker och nyttiga godsaker. Jag känner mig helt vimmelkantig och har huvudvärk. Jag borde nog ta en paus, gå ut och gå ... men det regnar ... visserligen ett härligt vårregn men jag vill inte bli blöt.

I verkligheten (alltså inte på skärmen) har jag börjat äta en alg som ska rena kroppen och ge energi. Undra när den kommer att börja göra nytta?

Frukt vet jag att man kan lita på! Så jag satsar på frukt på skärmen ... hmmm, vad den kan göra för fysiken?

Jag fick ett så fint tips på en liten vers som jag vill göra något av. Tack Sofias mamma! Jag skulle vilja skriva något om grönsaker eller vitaminer. Har du något fint tips så snälla, snälla, snälla, BERÄTTA!

Nu ska jag ta en paus och gnaga i mig ett äpple!

9 kommentarer:

  1. Nu kanske det lät som att det var just Sofias mamma som jag frågade om tips ... men jag menade att fråga er ALLA! :-)

    SvaraRadera
  2. Åh, vad roligt!! Jag ser fram emot att se de nya motiven... Jag tror att jag kommer att bli en "anna zetterlund samlare". :) Kram1

    SvaraRadera
  3. Va spännande!! Vilken underbart fin illustration!!
    (jag läste det inte som att det bara var min mamma du frågade efter tips ifrån...)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Hälsa gärna till din mamma! Visst har jag skrivit versen rätt?
      Illustrationen till den är inte färdig ännu :-)
      Kram!

      Radera
  4. Absolut, rätt återgivet! :)

    SvaraRadera
  5. ... eller var det morot istället för päron...? Hm... ska försöka komma ihåg att fråga i morgon! Men egentligen spelar det ju ingen roll, blir bra vilket som!

    SvaraRadera
  6. Vill ha vill ha vill ha!! Vart köper jag skärbrädan?

    Marie H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Marie!
      Du kan köparen i min webbutik, fast inte ännu. Den kommer i maj någon gång ...
      Vad glad jag blir!

      Radera