lördag 11 maj 2013

I födelsedagspresent önskade jag mig barnvakt, så att jag skulle få göra PRECIS vad jag ville.

Min önskan blev till verklighet! TACK! Kan du gissa vad jag valde att göra?!

Jo, att stänga in mig i garaget tillsammans med min make. Vi hade med lite brädbitar och annat som man kan tänkas behöva ... när man ska bygga ...

... ett skåp!
Idag är en del av skåpet målat, järnoxidgult fick det bli, i linoljefärg från Gysinge. Dörren har inte kommit på plats ännu, den måste bara bli klar först ...

Såhär kul vare och ännu roligare blir det kanske när det är klart!

Fortsättning följer ...

6 kommentarer:

  1. Men så fint! Finns den där linoljefärgen att köpa härikring eller bara på Gysinge?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är just det ja ... det börjar tryta i burken och dörren är omålad och jag skulle behöva ett lager till OCH de finns bara i Gysinge och i Stockholm :-( tyvärr ... men då får man göra en resa dit!!! :-) Det blir ett dyrt skåp detta :-D

      Radera
    2. Vore ju förstås trevligt med en resa dit..! Vart är det det ligger? Har glömt. Visst är det där de har en massa byggnadsvårdsgrejer?

      Radera
  2. Dessvärre Anna går det att beställa på deras hemsida http://webshop.gysinge.nu/products.php?product=Matt-linoljef%E4rg-gulockra%2C-0%2C16-liter ... Så du kan lugnt vara hemma i ditt paradis!!! Bra va:-)
    Så fint det blir, vill se och känna på riktigt snart.
    Kram AnnaPanna

    SvaraRadera