onsdag 20 november 2013

Förr brukade jag säga "jippi", men från och med nu säger jag "YIPPIE!!"

Jag har just kommit hem ifrån en ovanligt lång arbetsdag, som avslutades med det största kakkalas jag någonsin skådat. Det var kassvis med kakor, och då snackar vi den största varianten av blå Ikea-kasse och inte EN, nej minst tio stycken ... men det tänker jag berätta om i morgon :-)

Nu tänker jag berätta något helt annat. Så jag börjar om ...

Jag har just kommit hem ifrån en ovanligt lång arbetsdag. Min älskade make tog, iförd långkallingar och med en målarpensel i handen, emot mig med ett stort leende och orden ... "Har du sett den? Den ligger på matbordet."

Och där låg den. Mitt allra egna exemplar av tidningen YIPPIE. "Sidan 22 till 28". Med rubriken ... FORMTOPP I STARRED ...!

Nu hinner jag inte skriva mer ... jag ska läsa om mig och min familj i tidningen ... en gång till ;-) ... och sedan ska jag sova.

På återhörande! :-)

Kolla HÄR, sidan 22 den som vill.





1 kommentar:

  1. Yes! Formgivare är precis vad du är och nu finns det på pränt! Å, jag längtar så tills jag får sitta i ditt kök och äta bullar. Snart kommer jag... Vilket fint reportage, det var i sanning dig och ditt hem de fått möta. Grattis till allt gott som hänt detta år! Föreståndarinna, jo man tackar:)
    Kram AnnaPanna

    SvaraRadera