söndag 10 november 2013

Till världens SÖTASTE far!

David, vem är väl som du?
INGEN i hela världen!
TACK för att du är våran PAPPA!!!
Och vad ger man då till en så söt pappa?
Jo, stora karameller fullproppade med lakrits, choklad, och mint. "Mamma ä dä lörda i da" undrar Nisse förhoppningsfullt. "Nej Nisse, men det är farsdag och det är nästan som en lördag!" svarar jag.

Jag passar på att gör lite smygreklam för Formskrubben, när jag ändå har er på tråden. Brickan du ser på bilden kommer snart att börja säljas, både i Formskrubbens egna butik här på nätet och i butik ute på stan. Rymlig härlighet, 38 cm i diameter. I december kommer de tillsammans med mycket annat!!

2 kommentarer:

  1. Du måste lova att lägga undan lite till mig så jag inte missar detta fantastiska bara för att jag är så långt borta! Heja dig min sköna./AnnaPanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag jag lovar! Annars kommer det ju även nytt vettu!
      Kram min vän!!

      Radera