fredag 10 januari 2014

Broderi och broderaa, tralla la la la la la laaa!

Ja, försöker tänka att det får ta tid. Några stygn varje kväll, för också arbetet framåt.

Jag vet att jag har sagt det förr, men jag säger det igen ... broderi är ett så bra handarbete för det är så lätt att ta fram, även för bara korta stunder. Och så kan man fixa med det vart som helst, på bussen, stranden, i bilen, sängen ... överallt!

Nu ska det bli fåglar, fantasifåglar, som man får göra precis som man vill! Jag gillar ju detta med att "göra som man vill" och så tycker jag väldigt mycket om fåglar. så det är bara att bejaka och hänga med på vad fantasin tar en med på :-).


Jag tänker att jag kan garnera dem hur mycket jag vill utan att det blir för mycket. Tråd, glitter och pärlor!

Fortsättning i kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar