onsdag 1 februari 2012

Nu är allt på plats ... förrutom det som står i boden i Bandsjön och allt som finns i alla uthus i Vänna, och så det i Lokan förstås ... Jag förstår inte vart allt kommer ifrån?

Så här såg vår övre och undre hall ut i går kväll när jag kom hem ifrån veckans arbetsresa till Sundsvall/Timrå, vid niotiden. Ja, det är massivt hela vägen in. Jippiiiii ... ?

JO! jag är mycket tacksam för hjälpen! Alla dessa saker har stått i ett förråd på Davids arbete, jag har verkligen saknat och behövt vissa av dem. Hur nu det kan vara möjligt? Jag har funderat och våndats över hur och när vi ska lyckas flytta hem allt. Så det här är ju fantastiskt! Jag har tjatat, och tjatat, och tjatat på David att han, lite då och då, ska ta med en kartong hem. Då kanske det går, har jag tänkt. Nu fick jag så jag teg. Allt på samma gång! Ja, jag blev stum i både armar och ben.

Någon som undrar vad vi har i alla kartonger? En legitim fråga. Jag kan bara svara, att "det undrar jag med". Men jag vet att alla dessa saker är fullkomligt utan ekonomiskt värde, med andra ord helt ovärderliga!! ;)


HJÄLP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar