fredag 1 juni 2012

Det kändes som om det aldrig skulle bli av ... men nu är det gjort!! :)


Att spadvända var omöjligt så David hyrde en fräs. Och nu är landet fräst ... det vill säga, den delen av gräsmattan som fanns kvar är nu ett blivande grönsaksland. Lite synd att gräset var kvar på fel ställe. Några av grästuvorna har jag försökt att flytta. Men det var ju bara för jobbigt för att hålla på med, så jag gav upp.

Den här jordfräsen ser så liten och fånig ut på bilden. I verkligheten var den som en skenande häst. När jag gick där med den kände jag mig som en liten pallervante. Den hoppade och studsade och kastade både mig och sig själv åt olika håll. Jag fick verkligen kämpa för att hålla fast den. Nu är det gjort och det känns så bra.

Välkommen juni ... och du, glöm inte att ta med dig värmen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar