onsdag 22 maj 2013

Än är det inte för sent, DU har hela dagen och kvällen på dig, på fredag ligger det i DIN brevlåda och MAMMA kan uppvaktas på söndag!

För visst passar "kärlekens lov" in på den kärlek man känt från sin mamma? Jag önskar er inget hellre!

I går morse fick jag detta fina SMS.

Jag hade fått beställningen dagen innan och skickade den med lantbrevbäraren samma dag.
Morgonen efter blippade det alltså till på telefonen. Jag blev så glad! Det känns både skönt och roligt att få höra från mina kunder. Tack och lov har alla jag hittills hört ifrån varit nöjda :-)

Summan av kardemumman är alltså att ... gör din beställning IDAG så hinner du få leveransen innan helgen.


Jag är beredd!

"Kärleken är tålmodig och god. Kärleken är inte stridslysten, inte skrytsam och inte uppblåst. Den är inte utmanande, inte självisk, den brusar inte upp, den vill ingen något ont. Den finner inte glädje i orätten men gläds med sanningen. Allt bär den, allt tror den, allt hoppas den, allt uthärdar den ...... Störst av allt är kärleken!"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar