lördag 21 april 2012

Tapetsering på agendan!


Tack Hanna Werning ... jag hade inte kunnat göra det bättre själv! ;)

Möjligen hade jag tagit bort de gröna fåglarna, men man kan ju inte få allt ... och ALLT annat finns där. Åh vad jag blir glad av den här tapeten, tack igen! Och Tack David för att jag fick köpa den!! Jag ÄLSKAR DIG!

Tänk att jag ska få somna in mitt i denna slingrande blomsterdröm varenda kväll. Och vakna lika så. Humöret måste ju fortsättningsvis för evigt ligga på topp! :)

3 kommentarer:

  1. ...åkejj, men i så fall fortsätter jag väl att kommentera! :) De där tapeterna var verkligen hur fina som helst! Underbart med mönster. Man blir glad av det! Mer färg och mönster åt folket helt enkelt.
    /Sofia

    SvaraRadera
  2. Ja, sluta inte! :)
    Visst blir man glad. Som en hälsokur ;)

    SvaraRadera
  3. Ja vilka fantastiska tapeter! Härligt! KRAM LK

    SvaraRadera