söndag 22 juli 2012

Jag är helt enkelt helt fullkomligt såld!

Jag önskar mig verkligen sådana här!
Jag har ju gjort det länge, väääldigt länge, men idag kände jag att det är ju på riktigt! :O

Och vet ni vad? Jag tror faktiskt att jag skulle klarar det! :) ... jag måste bara fixa lite först ... ;)

Vi hade en jättemysig dag på rotsjögård, igår. Anna-Klara, Nils, Adam, Eliah, Anna, Ulla och jag.


Ulla gjorde sig bekant med det äldre gardet. Hon kände att hon ville satsa lite på pensionärerna. Vi  fascinerades mest av de små, som var färska för säsongen.


God soppa, mackor och gårdens egna ostar festade vi på medan vi var där. Ja, lite glass och bullar blev det också. ;)

Och jag har bestämt mig, jag ska bli bonde när jag blir stor ... men jag ska bara ha små, små söta och väldigt snälla djur. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar